Babysång

Edvin vaknade tidigt idag. Så redan vid 8:30 när vi körde Engla till dagis somnade han i bilen. Jag åkte hem till mamma och drack en kopp kaffe medans han sov.

Sedan var det dax för babysång igen efter sommaren. Vi tog en prommenad dit. Eddie tyckte det var kul, men ville inte riktigt sitta still.. Efter ungefär halva tiden får dom var sitt instrument att spela med och då satt han still och spelade iallafall. Efter sången var det fika som vanligt.

Efter det gick vi hem till mamma och åt lunch. Vi lämnade kvar bilen och tog en prommenad till dagis. Mamma och Åke följde med också. Det var en väldigt trött Engla som vi hämtade. Hon ville ju sova tidigt igår, men hon somnade inte förrens halv nio än då. Hon var uppe flera gånger. Övertrött var hon nog. Imorse vaknade hon redan vid sex, så hon fick några timmars mindre sömn inatt.

När vi åkte hem somnade hon i bilen, men vaknade såklart när jag bar in henne.. Så nu kommer hon väl vara trött och grinig resten av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0