Svart klänning

Igår firade vi Pernilla i efterskott eftersom hon var i England när hon fyllde år. Vi var hemma hos hennes farmor och farfar eftersom hon är husvakt och spelade spel och drack lite öl.

Vi hade inte tänkt att gå ut, men vid tolv tiden så fick vi för oss det ändå.. Hade tänkt att gå till Butlers för att dansa. Men det regnade och var superlång kö så det blev Backstage istället. Det var väl sådär.. Bara jag och Pernilla som dansade! hehe

Om en stund kommer Linda och Gurra med barn. Annars händer det nog inte för mycket idag.

Idag ville Engla ha SVART klänning och vita byxor!!! Plötsligt händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0