Sjungit i kyrkan

I eftermiddags kom familjen Guhrén/Nilsson hit en sväng innan det var dax att åka till kyrkan. Engla och Alicia har varit med Ministrålarna och sjungit där idag på två barndop och utdelning av barnens bibel till sexåringarna. Det var överfullt i kyrkan. Dom fick till och med sätta fram extra stolar. Jag och Linda fick sitta där framme och hålla koll på barnen och dom andra fick rätt dåliga platser längst bak, så dom såg inte så mycket. :( Barnen var jätteduktiga iallafall. Dom satt snällt och fint och hängde med rätt bra på alla rörelser dom skulle göra.

När det var slut åkte vi till pizzerian för att äta mat. Då var ju inte Engla lika duktig. Hon åt väl fem strips och sedan var hon mest under bordet....

Nu sover båda barnen och Daniel har precis slipat och oljat bänken i köket så den blir fin! :)


På väg till kyrkan.



Kommentarer
Postat av: maria

Hugo tackar så mycket :)

2010-10-03 @ 18:15:42
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0