Rosa kakor

Idag blev det en heldag med mamma. Först Lidköping med lunch och lite shopping. Bland annat garn, blommor och så shoppade mamma lite grejer till barnen. Engla har vart på så bra humör idag och sa flera gånger att det var så mysigt! :)

Efter shoppingen köpte vi med oss fika hem till mamma. Engla beställde såklart rosa kakor så det var ju tur att dom hade det på kondiset! Efter fikan blev det lite lek innan det var dax att åka hem för att fixa middagen med två trötta barn och en sambo som jobbade över. Då gäller det att kunna göra MÅNGA saker samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0