Höstlovet slut

Igår var det fullt upp! Efter lunch åkte vi hem till mamma och Björn och hälsade på en stund och Elisabeth och Affe var där också. Vi fikade goda bullar och sen skulle Engla som vanligt gå ner och se på "mamma". Sedan blev det lite lek och pyssel innan vi åkte hem till pappa och Nina för att äta middag. Båda barnen somnade i bilen och vi väckte dom innan vi skulle äta. Det skulle vi inte gjort för dom blev lika griniga båda två. Speciellt Engla!! Men efter en stund gick det över iallafall...

Nu är Engla på förskolan och hon var så glad över att få åka dit. Igår förmiddag skulle hon nämligen varken åka till mormor och Björn eller morfar och Nina. Hon skulle till dagis! När inte det gick ville hon dit inatt istället, men fick förklarat att det var stängt då. Så hon var mer än nöjd i morse när vi skulle dit. Fick till och med på henne ett par svarta byxor och svarta skor utan problem...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)

jag läster till nagelterapeut. så jag kommer göra lösnaglar i gele om du är intresserad :)

2010-11-08 @ 17:04:54
URL: http://spaanhis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0