Mössor

Idag vaknade Eddie efter sju. Då vaknar såklart Engla kvart över fem. Men hon gick med på att kolla på film i sitt rum.

Nu håller barnen på att leka med mössor. Väldigt kul tycker Engla. Stackars Eddie går med på mycket utan att protestera. Det roligaste är när mössorna och kepsarna är över ögonen så han inte ser nått.. Men han verkar allt tycka det är lite kul med!

Snart blir det dagis för Engla och jag och Eddie ska på babysång.

I eftermiddag ska jag, barnen och mamma åka hem till min morfar med fru och hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Hihi vad sött.. Ja dom små får allt utstå en del :D

2010-05-05 @ 10:18:48
URL: http://olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0