Morfar & Ingegerd

Vid tre åkte vi och hämtade mamma och åkte sedan till morfar och Ingegerd. Engla somnade i bilen och var väldigt trött, men piggnade till efter ett tag och lekte med alla bilarna dom har där. Eddie var en glad kille som satt på golvet och lekte och så blev han bra kompis med gammelmorfar.

När vi kom hem hoppade Engla studsmatta en stund och skulle absolut inte in. Efter ett tag bet hon sig i tungan så då ville hon in iallafall!

Engla sover nu och Eddie sitter vaken i soffan och pratar och "kör bil".

Har precis beställt lite saker på hm nu. Det blev:
- En klänning till mig
- En baddräkt till Engla
- Ett par flip-flop till Engla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0