Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Engla stensomnade i bilen till mamma och Björn. Innan maten försökte jag väcka henne. Det slutade med att hon blev förbannad och somnade sedan på golvet i köket. Efter en stund vaknade hon igen och var på bra humör.

Efter maten blev det lite pyssel och sedan lek i "lekrummet" med klossar, fotboll och dans till musik.

Trodde båda barnen skulle somna i bilen hem så vi tog på dom pyjamas innan vi åkte. Men båda två var klarvakna när vi kom hem. Engla ligger i sitt rum och kollar på Musse. Hon har vart uppe en gång och det känns som det kommer bli några fler gånger. Eddie ligger och pratar i sängen.

Om en stund ska Daniel till Backstage och kolla på ett band som ska spela, så jag blir själv hemma med barnen ikväll.
(Kommer antagligen inte märka av det eftersom jag troligen kommer ha somnat innan han åker)

Kommentarer
Postat av: Helena

Glömde ju svara på om jag ska ut nästa lördag, och det ska jag :) ska du med ut??

2010-05-08 @ 20:46:44
URL: http://frokenhelena.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Fina barn du har, hur gammla är dom? :)

2010-05-08 @ 21:29:06
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag å min man talade just idag om att vi också skulle vilja ha två barn (vi har ett nu) men jag fattar inte hur man ska få ihop vardagen med två barn bara.

2010-05-08 @ 21:33:34
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Viktoria

Fin blogg :) Följa varandra på bloglovin? :)

2010-05-08 @ 21:35:20
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0