God morgon

Igårkväll skulle Engla inte sova. Vet inte hur många gånger hon var uppe. Hon kissade efter ett tag så det var nog det som var problemet plus att det var rätt ljust i hennes rum. Det funkar bra att sova utan blöja iallafall. Inte någon olycka än.

Eddie vaken vid fem pigg och glad. Så jag kommer väl antagligen vara mindre pigg och glad idag..

Tittade ut genom fönstret när jag gick upp och då såg jag älgarna igen! Fast dom var ganska långt bort denna gången iallafall. Hoppas att dom har tänkt försvinna snart!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja ni kanske är lite sena hhehe.. jag tyckte att dom va väl helt okej men inte så mycket smak på dom. lite tråkigt så!

2010-05-08 @ 10:26:33
URL: http://frokenhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0