Eddie gungat

På eftermiddagen har vi vart ute. Först hoppade Engla på studsmattan och hade väldigt kul. Eddie satt snällt i vagnen och kollade på.

Efter det gungade Eddie för första gången. Det tyckte han var kul och han fyllde ut gungan bra. Engla var överlycklig att ha någon att ta fart på. Annars brukar hon få ta fart på tomma gungor. Kan ju säga att Eddie fick vänja sig med att gunga högt redan från början...

Under tiden som Engla gungade satt Eddie i gräset och undersökte det för första gången. Väldigt intressant!

Efter det blev det studsmatta igen och så avslutade Engla med lite lek i sandlådan. (Som behöver både påfyllning av sand och nya leksaker)

Nu på kvällen badade barnen tillsammans som dom brukar göra. Efter ett tag bajsade Eddie i badkaret, så det flöt bajs i hela vattnet! Väldigt mysigt. Det var bara att ta upp båda barnen och göra om allt igen..

Nu sover dom båda två. Trötta efter en utedag!


Lite bilder från dagen
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0