Ballerina

I eftermiddag har det inte hänt mycket alls. Var ute en stund till och så har det vart matlagning. Kyckling och potatisgratäng blev det idag. Engla åt så att jag trodde att den lilla magen skulle spricka när som helst.

Båda barnen var trötta idag. Engla somnade vid halv sju i soffan och Daniel försöker få i en halvsovande Eddie lite mat innan han somnar för natten.

Kvällen kommer nog spenderas mest framför datorn, då Daniel har bokat TV´n för nya Simpsons-avsnitt. Kan nog bli en och annan ballerina-kladdkaka också. Provade dom för första gången igår och dom tyckte jag var riktigt goda!

Engla har vart riktig klantig idag. Började med att hon ramlade ner för trappan. Var inte där just då men det var nog bara ett trappsteg. Sedan slog hon näsan i soffan, så den är helt röd nu. Hoppas den inte ser värre ut tills imorgon! Sedan har hon snubblat och slått i tån ett par gånger också..

Imorgon ska Engla på utflykt med dagis. Dom ska åka buss till Hunneberg. Då kommer hon säkert komma hem med några blåmärken till. Hon brukar vara väldigt bra på att slå sig när dom är i skogen med dagis!

Kan hon vara lik mig med den där "klumpigheten" tro?


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Hehe dom är för goa när dom kladdar :)

2010-05-11 @ 21:18:51
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0