Samma BB-avdelning :)

Tilda ska Linda och Gurras lilla tjej heta. Alicia har pratat med sin mamma och pappa och verkar tycka det är kul med en syster. Hon sa några gånger förut att det var en lillebror men nu har hon förstått att den är en syster.

Emma och Linda är på samma BB-avdelning, så nu fick vi precis en bild på dom små tjejerna tillsammans!

Nu har vi precis fikat och barnen leker bra. Dom har precis cyklat och åkt motorcyckel och nu åker dom rutschkana!

Duktiga tjejer som sitter på pottan!


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Ja, visst är dom! Så himla skönt och mjukt tyg också :) Rekommenderar verkligen!

2010-03-25 @ 15:20:38
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0