Min kväll/natt/morgon

19:00 - Eddie somnar.
19:00 - Daniel lägger Engla och åker sedan och tränar.
19:20 - Engla kommer ner. Blir arg när barnprogrammen är slut.
19:30 - Går upp med Engla igen.
19:45 - Engla möblerar om, öppnar och stänger sin dörr, tänder och släcker lampor.
20:45 - Engla tyst.
21:15 - Jag går upp och lägger mig.
01:30 - Vaknar av att katterna för en massa oväsen. Går ner och slänger ut dom.
02:00 - Daniel snarkar, jag kan inte somna om.
03:30 - Eddie vaknar.
03:45 - Ger Eddie mat.
04:15 - Eddie somnar om.
04:30 - Engla går upp och smäller i dörrar. Tänder lampan uppe i hallen och sätter sig där.
04:35 - Går upp och kollar vad hon gör. Hon vill ner till TVn. Får tillslut med henne in till våran säng.
04:40 - Engla vägrar somna om. Ligger klarvaken och sparkar på mig. Daniel och Eddie snarkar ikapp!
05:55 - Jag ger upp. Går med Engla ner till TVn.
06:15 - Daniel kommer upp.
06:30 - Daniel hämtar ner en vaken Eddie.
06:45 - Äter frukost.
07:30 - Daniel åker till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Linn

Härlig start på dagen med den natten. Lycka till!

2010-03-02 @ 12:19:46
URL: http://fedtmule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0