God morgon

Morgonpigga barn som vanligt! Eddie vid fem och Engla vid halv sex! Jag fick sova till halv sju iallafall! Eddie var ingen glad kille imorse hörde jag från sovrummet. När jag gick ner bajsade han precis ner hela sig och sen var det bra!

Engla har fått ett sånt himla dåligt morgonhumör innan hon har fått i sig frukost! Hon är hungrig på morgonen men vill ändå inte äta eftersom att allt blir fel! Efter många om och men fick hon i sig två och en halv rostat macka iallafall så nu är hon på bra humör igen!

Idag blir det 50 årsfest här hemma! (Daniel 27 + Jag 23) I eftermiddag ska vi lämna båda barnen hemma hos mamma och Björn och så ska dom sova där! Blir första gången Eddie sover borta men det ska nog gå bra!

Vilket tråkigt väder det är ute idag. Grått och regnigt! Men det försvinner ju ännu mer snö iallafall! Snart är det nog bara dom största snöhögarna kvar!

                                

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =) Han är 22 månader!

2010-03-27 @ 10:41:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0