Förstoppad?

Nu åkte precis alla hem (Pappa, Nina, Tobbe, Emma, Pierre) och båda barnen somnade precis. Fina presenter har vi fått idag med! Pengar, påskliljor och den här söta kycklingen.
 

Idag har Edvin inte krånglat med maten alls! Jag tror att han kanske har vart lite förstoppad? För idag har han bajsat 3-4 gånger! Annars brukar han göra det ungefär varannan dag!


Nu ska jag se på "Halv åtta hos mig", så jag får väl lämna över datorn till Daniel som inte tycker det är lika bra som jag gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0