Eddie haft sovmorgon

Nu är Engla på dagis och jag har bäddat rent i alla sängarna. Sååå tråkigt men det är det värt när man får lägga sig i en nybäddat säng! :)

Har nog kommit på varför Edvin tycker det är morgon så tidigt. När han vaknar på natten brukar vi gå ner med honom och ge han mat och försöker få honom att somna om där eftersom vi inte vill väcka Engla som oftast ligger i våran säng då. I natt låg hon i sitt rum så vi la ner Edvin i vaggan igen. Då somnade han om och sov till åtta! Om inte Engla hade kommit upp och fört oväsen då så hade han nog sovit ännu längre och då somnade han innan sju som vanligt. Får försöka se till att vi bär över Engla till hennes säng igen när hon kommer in till oss. Det brukar ju oftast inte vara något problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0