Heldag i halvorstorp

Efter dagis åkte vi hem till pappa och Nina. Daniel har vart där och jobbat idag (Borrat bergvärme). Engla tyckte det var kul att titta på och se vad det är pappa gör när han är på jobbet.

Jag och barnen tog en prommenad i halvorstorp och så stannade vi på en lekplats och lekte. Sedan blev vi bjudna på mat också. Jag passade även på att åka och handla lite medans Nina och Tobbe passade barnen. Alla Eddie grejer utom välling var slut, men nu klarar han sig ett tag till! :)

Engla sover och Daniel nattade precis Eddie. Får se om han har tänkt att sova eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0