BVC

Nu väger Eddie 9510g och är 68 cm och allt såg jättebra nu. Han fick mycket beröm för att han var så stadig! Läkaren kände på kroppen och Eddie började gapskratta. Han är väldigt kicklig! Nästa gång blir om en månad.

Under tiden jag och Linda var på BVC med dom små barnen var dom stora hemma med morfar Björn och mormor. Dom hade nog haft kul och så var Mim med och lekte en stund. När vi kom tillbaka blev det fika. (Det var den prommenaden fram och tillbaka från BVC..)

Engla var supertrött och somnade precis på soffan. Hoppas att hon har tänkt att sova ikväll nu bara..

Nu är det en liten kille som ropar efter mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0