Tre steg

Idag har pappa, Nina och Miri varit här och hälsat på. Engla blev helt förstörd när dom skulle åka hem. Som tur var kom Alicia med familj strax efter. Barnen hade nog saknat varandra för dom lekte och hade kul utan ett enda bråk! Vi åt pizza/kebab. Som vanligt åt jag alldeles för mycket så nu är man proppmätt!

Nu kryper Eddie tre steg ungefär. Får se om det släpper snart. Men han lyckas oftast komma dit han vill på något sätt iallafall. Han försöker även ställa sig mot saker nu. Han kommer upp på knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0