Torön

Igårkväll var jag, Daniel och Ante + en massa mer folk på Torön. Det var räk- och grillbuffé och allsång. Det var en trevlig kväll.

Idag har jag, Karin och Engla vart inne i Ljusdal. Först var Karin och Engla hos frisören. Först klippte sig Karin och det tyckte Engla var kul att titta på. När det var hennes tur var det inte lika populärt.. Men fick klippt luggen och topparna iallafall. Sedan kollade vi i lite affärer och så kom Daniel och Eddie och åt lunch med oss. Engla åt pannkakor och vi andra nachotallrik. Sedan blev det lite mer affärer och Engla fick ett par fina blommiga skor av farmor som hon skulle ha på sig direkt! Hon älskar skor!

Nu har precis Lena och Ronja vart här en sväng och om en stund ska vi grilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0