Semester

Nu har Daniel semester! I förmiddags gjorde vi det sista i Eddies rumt och städade övervåningen. Var väldigt välbehövligt efter tapetseringen! Efter det var Daniel och Engla ute och tvättade bilarna. Daniel tvättade saaben och Engla fick tvätta volvon. Var inte det lättaste att få in henne för att äta lunch sen. Var alldeles för roligt att greja med vattnet!

Efter lunch åkte vi hem till pappa och Nina för att lämna tillbaka "tapetbordet". Det blev en massa kaffe och Emma och Miri var där också.

Sedan blev det en tur till affären för att handla. Engla fick lite pengar av morfar och Nina, så hon fick köpa lite godis att ha i bilen på onsdag när vi ska åka till farmor och farfar i Järvsö. Det blev faktiskt nästan inga protester alls när hon inte fick äta upp det direkt.

Imorgon ska vi åka till Borås djurpark. Hoppas på fint väder och att båda barnen är på bra humör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0