Lite småfix kvar

Efter Överby har vi grejat i barnens rum hela dagen. Är bara lite småfix kvar nu så bilder kommer imorgon.

Ikväll hade vi trötta barn. Engla somnade sittandes bredvid mig och Eddie somnade på magen med en leksak som kudde. Han som hatar att ligga på mage.

Eddie har blivit bättre och bättre på att krypa hela dagen. Nu innan han somnade kröp han riktigt fort! Han får tag på pappersbitar och en massa grejer överlallt.. När jag lagade mat hittade jag honom vid datorn lekandes med lite kablar.. Inte så bra.. Han är på mycket bättre humör nu när han lärt sig krypa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0