Gubbfria

Idag är Daniel och Pareli på biltävling. Så jag och Karin är själva med barnen idag. Vi har vart och hälsat på Daniels mormor. Innan vi åkte där ifrån fick Engla leka en stund på lekplatsen utanför.

Sedan åkte vi till Lill Babs caffär och åt lunch. Engla åt toast och jag och Karin åt var sin jätte stor räkmacka. Efteråt lekte Engla i "lekladugården" som finns där.

Innan vi åkte hem igen stannade vi och handlade. Eddie var trött och grinig och tyckte inte alls det var kul. Men nu somnade båda barnen så skönt i bilen! :)

Ikväll blir det fest hemma hos Daniels bror Göran med fru. Så barnen får vara hemma med farmor och farfar! :)


Lunch, synd att Eddie håller den där telefonen framför Engla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0