Ärenden i regnet

Idag har jag vart inne i Grästorp och gjort lite ärenden. Under tiden lämnade jag barnen hos Björn. Engla var nöjd med det och tyckte bara det var bra att jag åkte iväg. Gick även in på mammas jobb och kikade på rean. Köpte en tunika och ett par leggins. Regnet vräkte verkligen ner! Blev helt pisseblöt bara av att gå in och ut ur bilen!

När jag kom tillbaka till Björn blev det lite kaffe innan vi åkte hem. Nu sover Eddie och Engla kollar på Mamma Mu.


Visst är Eddie snygg i Englas gamla lila/rosa regnjacka? :)


Kommentarer
Postat av: Maria

det är jättetråkigt, finns ju inget att göra heller, både jag och ungarna blir galna att bara gå hemma dagarna hela tiden!. ( tänk om man hade en bil till så man kunde åka någostans)

2010-07-30 @ 17:34:25
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0