Semla

Igår kom Emma och Pierre hit och fikade. Goda semlor hade dom med sig! Engla hade inte sovit middag och var inte på sitt bästa humör. Tog nog ca 30 minuter innan hon kunde tänka sig att fika. Allt blev fel! Jag drog till exempel ut stolen till henne när hon skulle sätta sig och det var ju katastrof! KAN SJÄLV! Tillslut blev allt rätt och hon fick lite fika i magen och allt var frid och fröjd!

Natten har vart sådär. Edvin har fått för sig att det är väldigt kul att vara vaken ett par timmar på natten innan man somnar om när man har ätit.. Jag satt nere i vardagsrummet med honom vid två tiden och då kommer Engla ner och tror att det är morgon! Tillslut somnade Edvin om i sin säng och Engla somnade mellan mig och Daniel!

Nu ska vi snart väcka Engla så hon kommer upp till dagis och jag och Edvin ska åka och handla efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0