Hon vet vad hon vill!

Idag när jag var inne i Englas rum såg jag att hon ändrat om lite. När jag bytte gardinerna flyttade jag plats på kortet som alltid har stått på hennes byrå till fönsterbrädan. Nu stog den på byrån igen och katterna som alltid har stått på fönsterbrädan stog där igen! Hon vet hur hon vill ha det!

Jag trodde att hon flyttat om det igårkväll innan hon somnade. Men nu kollade jag på kortet som jag tog på gardinerna igår. Och redan då hade hon flyttat om och jag märkte det inte ens!



Nu börjar jag bli lite nervös! Om 2½ timme sitter jag hos tatueraren! :) Var två årsen sist och då tyckte jag inte att det gjorde ont alls. Men jag kan kanske ha blivit mindre smärttålig?? Man vet aldrig!

Jag ska skriva in Edvins namn vid Englas och så ska jag göra en solros på vaden. Daniel kommer dit när han är färdig på jobbet och då ska han också tatuera sig!

Barnen ska vara hemma med Björn under tiden! Mamma slutar jobba vid tre och då kommer hon och tar över när Björn åker till jobbet!

 


Kommentarer
Postat av: Birgitta Wetterbro

Hon har ju att btås på ;)Spännande med en solros. Kram

2010-01-21 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0