Frukost

Idag har hela familjen vart hemma hos mamma och Björn och ätit frukost. Det är alltid mycket godare med frukost borta! Men Engla åt väl inte så mycket till frukost. Jag råkade göra någonting fel med leverpastejen på hennes macka och sedan var det katastrof! Hon är inne i en riktig trotsig period nu! Om man råkar göra något fel eller hon inte får som hon vill kan hon vara arg hur länge som helst!

Annars händer det nog inte så mycket idag. Daniel ska snart iväg på nått möte med jobbet & facket och jag ska ta det så lugnt som möjligt hade jag tänkt! Trött idag!



Kommentarer
Postat av: Birgitta Wetterbro

Tack för idag, alltid mysigt att få träffa er <3

2010-01-26 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0