Stora bullar

I eftermiddags åkte Daniel in till Trollhättan för att köpa ett nytt batteri till Volvon som inte vill starta när det är så här KALLT! Han kom på att han kanske skulle passa på att besikta Saaben idag också när han var ledig. Han ringde hem till mig som kollade på internet om det fanns någon ledig tid och det gjorde det. Bilen gick igenom! Skönt att slippa tänka på det tills nästa år.

Under tiden Daniel var i Trollhättan kom mamma och Björn hit och fikade. Dom hade med sig några av dom största bullarna jag har sett! Goda var dom också! :)

Nu har vi precis ätit pizza! Det var gott! :)

Engla har precis lagt sig i sängen, Eddie sover men vaknar nog snart igen och Daniel åkte precis iväg för att träna. Lugnt och skönt här nu! :)

Tror tyvärr att Engla har smittat mig med sin förkyldning. Hoppas att det inte blir så farligt!


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Sv: Tusen tack.! :D

Roligt att du deltar med =)

2010-02-22 @ 20:58:09
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

mm så himlans gott med bullmys.

2010-02-22 @ 22:13:52
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0