Snurriga jag!

Edvin sover och jag tror att Engla sover också! Det är iallafall tyst på övervåningen efter många protester. Som vanligt kommer jag väl fastna här istället för att vila en stund. Men det är ju lugnt och skönt iallafall!

Nu tittar solen fram i Grästorp. Härligt! (Förutom att man ser allt damm och hur sketna fönstrena är).

Idag ringde prästen upp som ska döpa Edvin. Nästa vecka ska vi till kyrkans hus och prata om dopet. Antagligen hade jag gett fel telefonnummer till henne. Hon ringde hem till mamma först så jag måste ha gett numret dit! Hjärnan är inte alltid med. Som tur var misstänkte mamma det och sa att det måste vara hennes barnbarn som ska döpas och gav prästen rätt nummer!

Nu hör jag Engla från övervåningen igen.. Men inga protester iallafall. Hoppas hon somnar snart för det behöver hon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte länge det varade.. Engla somnade aldrig och Eddie vaknade precis igen!

2010-02-23 @ 12:43:57
Postat av: Anonym

sv: vad kul! :)

2010-02-23 @ 14:39:06
URL: http://izabellaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0