Rolig kommentar från Englas dagisfröken..

En av Englas dagisfröknar tyckte jag var snygg i håret idag. Jag såg nog lite frågande ut eftersom att jag inte gjort något speciellt med det. Plattat det lite och haft i lite spray. Då sa hon - ja, du har ju borstat det idag.. Måste se väldigt hemsk ut i håret annars när jag lämnar Engla och inte gjort iordning mig.. Vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang eller inte.. hehe!

Engla gick in på dagis utan protester idag! Skönt för ryggen!


Nu ska jag ge Eddie lite mat och sedan städa toaletter och damma!

Kommentarer
Postat av: kidzmode

Hehe, härligt.. jag brukar dra en mössa över huvudet..

din bild är nu uppe hos oss! Du får gärna skriva eller göra en liten länk

2010-02-25 @ 09:44:02
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, men Emelie då! :P Du kanske får börja platta och spraya det varje dag då! ;) haha, fy fan vilken pinsam fröken! :P

2010-02-25 @ 10:12:20
Postat av: Emelie

Emma - Hon såg lite rolig ut efteråt, så hon hörde nog hur det lät.. Hon trodde antagligen att jag hade klippt mig och så visste hon inte riktigt vad hon skulle säga när jag inte gjort det..

2010-02-25 @ 10:51:08
Postat av: Emelie

Jag får väl börja göra iordning mig på morgonen så Engla slipper skämmas för sin mamma! :)

2010-02-25 @ 10:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0