P-piller

Här blev det en tidig morgon som vanligt! Vid 4.30 var det en liten herre som ville upp idag! Men efter lite mat somnade han om i en halvtimme iallafall! Om han hade kunna hålla sig vaken lite längre än till sju på kvällarna hade han nog vaknat i ganska normal tid! Fast det är väldigt skönt att båda barnen slocknar tidigt på kvällen så att man får lite egentid också! (Fast jag somnar ju bara mest i soffan).

Igår höll jag mig vaken på hela "Familjen Annorlunda" iallafall! Det programet är bra p-piller! Jag skulle aldrig ha tålamod till så många barn! Jag tycker det kan vara jobbigt med ett barn som vill vara med och och laga mat eller baka. Dom gör det med tio!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej:) såg att du kollade in min blogg:) trevligt.. min tatuering är mitt stjärntecken.. lejonet:)

hur är allt med er?:) kramkram

2010-02-02 @ 09:12:44
URL: http://sofiaholtfors.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

:) Ja det är fint de

2010-02-02 @ 10:06:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0