Krånglar

Nu krånglar internet igen. Det funkade i morse. När jag skulle kolla datorn efter jag lämnat Engla på dagis funkade det inte. Jag är ju inte så bra på sånt här, men nu har jag fått det att funka på ena datorn iallafall. Får hoppas att Daniel får igång det på den andra när han kommer hem!

Idag har Linda vart här och ätit frukost efter att vi lämnat barnen på dagis. Edvin var osocial och sov hela tiden!


   
Engla var snäll imorse och lånade ut sina älskade "titti" till lillebror! Edvin var helnöjd och fortsatte att leka med leksakerna trots att han inte såg nått!

Nä, om jag skulle plocka ur den där diskmaskinen som har ropat på mig sen imorse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0