Fler armar!

Nu har vi precis vart inne i Grästorp och handlat. Kom på att det är semledagen idag så vi var ju tvungna att handla lite så att vi kan göra semlor sen!

Engla älskar att köra en sån där liten kundvagn. Det går ju bra tills hon ska lämna ifrån sig vagnen. Idag slängde hon sig på golvet mellan kassorna och skrek! Så det var bara att ta henne under armen + Eddie, och två kassar med varor och bära ut till bilen. Man skulle haft några fler armar ibland!

Hon somnade iallafall i bilen när vi åkte hem och sover fortfarande. Så då blir hon förhoppningsvis inte så trött och grinig i eftermiddag/kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0