Fingerfärg

Igår målade jag och Engla med fingerfärg igen. Det blev väldigt mycket kladdigare denna gången. Men jag får skylla mig själv eftersom att det var jag som började måla på henne! :) Hon hade färg på hela sig tillslut.

Efteråt tog vi ett behövligt bad. Eddie fick vara med och bada en stund också.

Idag är Daniel ledig. Jag håller på att tvätta ett berg med tvätt nu, men upptäckte att tvättmedlet nästan är slut. Så senare blir det en tur in till Grästorp för att handla tvättmedel, ny rakapparat till Daniel och lite fredagsmys! :)


Någon som har kul! :)


Våra konstverk!

Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

Ser att någon har kul med färg ;)

2010-02-05 @ 10:47:15
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Birgitta Wetterbro

Jag vill gärna ha en tavla, om det går bra? :)

2010-02-05 @ 11:25:55
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack :)



Vi hade varit tillsammans i ca10 månader :)

2010-02-05 @ 12:28:21
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mamma - Det ska du väl kunna få. Vi har säkert 20 stycken på lager! Vill du ha en som jag eller Engla har målat?? =P

2010-02-05 @ 14:43:53
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Birgitta Wetterbro

Jag tar gärna en som Engla har gjort ;) Kram! ps.blir du ledsen nu?

2010-02-07 @ 16:44:52
Postat av: Emelie

Nej. Du har ju fortfarande uppe den fula julteckningen! =P

2010-02-07 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0