Rosa tygskor med glittersnöre

Nu är Engla på dagis. Idag skulle hon ha sina nya rosa tygskor med glittersnöre på! Ställde bort dom andra skorna eftersom dom är lite varma än så länge. Annars hade hon nog velat ha dom svarta med blommor på!

Eddie sover och jag har hunnit med att bädda rent i sängarna, fixat lite med försäkringskassan och sorterat lite höstytterkläder. Så nu ska jag bara slappa tills Eddie vaknar igen!

Efter dagis kommer Anna och Anton hit för fika och lek. Vet inte om dom stora barnen följer med också. Engla ville måla fingerfärg med Anton! Får se vad hans mamma tycker om det! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin blogg :)

2010-08-18 @ 13:17:16
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0