Ministrålarna

Idag har vi varit på Ministrålarna för första gången. Först var det lek, sedan sång och i slutet var det lite lek igen. Engla var den enda treåringen där. Sen var det bara 4-5 åringar. Men det gick bra ändå och hon hängde med dom stora barnen bra! (Alica ska vara med också, men kunde inte idag. Så då får hon ju en i samma ålder iallafall.) Hon var duktig när dom sjöng och satt still och gjorde det hon skulle.

Eddie var hemma hos Björn så länge och när vi hämtade honom var Engla supertrött! Arg ena minuter och glad nästa.. Hon åt välling nu när vi kom hem och ville upp och sova direkt efter det!

Kommentarer
Postat av: maria

ministrålarna, det låter roligt. kanske man ska prova.



2010-08-31 @ 20:10:24
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0