Grilla?

Idag har hela familjen varit och storhandlat. Engla fick välja själv om hon ville sitta i en vanlig vagn, en bilvagn eller köra en liten vagn. Hon ville köra en liten vagn! Det gick ganska fort och smidigt ändå. Engla tycker det är kul att handla. Vem har hon fått det ifrån tro? :)

Nu är Daniel hemma hos mamma där Björns systerdotter är. Hon fick fel på bilen i närheten av Grästorp när hon var på väg till Norge. Så han är där och fixar det nu.

När han kommer tillbaka ska vi grilla om vädret tillåter. Ser ut att vara några mörka moln på himlen nu...


Någon som är arg på mamma och pappa som stängt dörren till allt det roliga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0