Grästorpsfestivalen

Gårdagen var bra! Var dock lite besviken när vi åkte in med barnen på dagen. Det stog att det skulle vara tivoli, men det var bara en hoppborg och ett par lotterier.. Föra året var det några barnkaruseller iallafall! Men barnen var nöjda ändå. Dom hoppade i hoppborgen, tog lotter och var inne i en brandbil. Det tyckte Engla var kul och skulle inte alls därifrån. Tillslut när vi lockade med fika gick hon med på att komma ner.. Det var en utställning med veteranbilar och det var ett band som spelade där. Engla diggade och dansade! Kommer det bli en raggarbrud där tro? Innan vi åkte hem kollade vi på karnevalståget där mamma var med och Björn körde ett gäng!

När vi kom hem fixade vi mat och så kom pappa och Nina som skulle vara barnvakter. Barnen hade skött sig bra och vi hade en trevlig kväll! :) Pappa sov över här inatt. Nina började jobba tidigt på morgonen så hon åkte hem för att sova.

Vi var hemma hos Linda och Glenn och så var vi en sväng i konserthuset där det var band som spelade. Tack Linda och Glenn för en trevlig fest! :)

Idag har man väl mått lite som man förtjänar.. Men nu börjar det bli bättre efter lite pizza i magen! :)


Engla i brandbilen


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Devin hade vart i himlen om han fick vara i en brandbil :D

2010-08-23 @ 08:33:59
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0