Ätit mat

Nu är vi hemma från middagen hos mamma och Björn. På slutet var det två väldigt trötta barn! Eddie somnade direkt när vi kom hem och Engla somnar nog snart!

Medans jag var och tränade var Daniel, Pareli och barnen i Uddevalla och kollade på någon bilutställning. Så fort vi nämnde Uddevalla började hon prata om tåg (Hon åkte tåg till Uddevalla i början av sommaren med mormor och morfar Björn). Som tur va gick hon med på att åka bil dit också! Dom åt McDonalds till lunch och sedan var hon tvungen att berätta för alla hon såg att hon hade ätit mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0