Prommenad och utvecklingssamtal

Nu är vi hemma efter en förmiddag ute i det fina vädret!

Innan dagis lämnade jag in Eddie hos mamma så att jag slapp ha med honom på utvecklingssamtalet som gick bra. Hon är väldigt lugn och leker inga vilda lekar, är snäll mot dom andra barnen, inte så förtjust i att vara ute och så är hon lite blyg på samlingarna och vill inte riktigt stå i centrum. Så det var väl inte direkt något nytt som jag inte redan visste..

Efter det mötte jag Linda och Tilda hemma hos mamma och så gick vi ut på en prommenad. Hann även med en liten fika på "Condis", boka en klipptid till Engla, kika inne på "Smått & Gott" och handla.

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

hoppas du får en härlig måndag! :)

2010-04-12 @ 13:20:04
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0