Kladdkaka

Engla sover, Eddie äter mat och somnar nog snart och kladdkakan står i ugnen. Kände mig inte alls för att baka idag men jag vet vad jag skulle ångra mig senare ikväll annars! :)

Eftermiddagen har inte vart så händelserik. Bara vart hemma och lekt, tvättat och lagat mat som var riktigt god. Receptet kommer om en stund.

Engla var trött idag och somnade redan vid sex i soffan. Så imorgon är hon antagligen uppe tidigt..

Kvällen blir lugn framför TV´n. Talang och den där nya serien som börjar efteråt.
(och kladdkaka!)


Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Gud så gott med kladdkaka : )

2010-04-24 @ 08:30:34
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0