Heffaklump!

Satte på Eddie bodyn som han fick igår och den passade. Storlek 74 var det på den och den satt bra! En riktig heffaklump! Han svälter ju inte iallafall!

När Engla fyllde ett år hade hon fortfarande storlek 74 och höll på att växa i storlek 80 om jag inte mins helt fel? Att det kan vara så stor skillnad! Eddie är ju bara fem månader!

På måndag ska båda barnen till BVC. Ska bli kul att se hur stora barnen är. Eddie har inte vart där på en månad och Engla har nog inte vart där på ett år! Enligt våran våg väger Engla ca 13½ kg. Jag har ingen aning om hur lång hon är eftersom att hon vägrar mäta sig.

Om det fortsätter så här har väl Eddie växt om syrran snart! :-)


Heffaklumpen i sin nya Bamse body


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, va olika det kan vara! Anton är 14 månader och har stl 74 i body och tröjor men fortfarande bara 68 på byxor (!). Behöver inte nämna att han är väldigt liten för sin ålder ;)

2010-04-22 @ 10:02:58
URL: http://gaardner.blogspot.com/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Jättesnygg body... får man fråga vart den är inhandlad?

Hampus hade 86 när han blev 1. Nu är han påväg in i 98. Pontus börjar att ha 68 nu och det hade Hampus vid 3½ månad, så Pontus är snäppet tidigare.

2010-04-22 @ 12:16:24
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0