Handlat

Nu är vi hemma igen efter "storhandlingen". Det gick smidigt idag förutom att det regnade när varorna skulle in och ut från bilen. Så nu har vi mat i ett par veckor. Blir ganska många nya recept som jag ska prova nu. Har inte blivit så mycket med det dom sista veckorna. Älskar att prova en massa nya recept! :)

Nu ligger Eddie och luftar rumpan i babygymmet. Snart är det nog dax för lite mat för honom och sedan ska vi hämta Engla på dagis igen. Får se om hon har tänkt att följa med hem idag.

Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa galla!

Ååå då kan du tipsa mig!

2010-04-08 @ 17:42:44
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag provade ett recept idag med kassler med champinjon och schalottenlöks sås och det var bara sååååå gott! Recept finns på min blogg, och ni som kanske inte äter lchf kan ju servera det ihop med ris, det fick min sambo :)

2010-04-08 @ 20:31:44
URL: http://sophiesresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0