God morgon

Eddie vaken och superpigg innan fem. Försökte få honom att somna om men blev skitarg och skrek så Engla vaknade. Satte på film till henne och då sov hon en stund till iallafall. Danel gick upp med Eddie men det är ju inte så lätt att somna om när han är låter där nere. Edvin har alltid vart jättelätt att lägga på kvällen och dagen. Men inte nu längre.. Vill helst inte sova över huvud taget.. Kämpar in i det sista!

Idag blir det städ där hemma och så måste jag åka och handla lite. I eftermiddag kommer mamma och Björn hit och äter middag och så ska jag och mamma färga håret på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0