Förmiddagen

Nu är det snart dax att  hämta Engla på dagis igen. Hoppas hon vill med hem idag!

Idag har jag rensat bort alla vinterkläder och Eddies för små kläder från hallen. Nu blev det en massa plats där och så slipper Engla bråka om vilka kläder hon ska ha på sig när vi ska ut. Lite varmt för tjocka vintermössor nu.

Har även deklarerat idag. Var lätt detta året eftersom jag inte kom upp i så mycket att jag kunde dra av på resorna. (Fast det hade ju såklart vart roligare om jag kunde det)

Håller även på att tvätta som vanligt. Dock inte ett lika stort tvättberg som förra gången.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Deklarerat å tvättat - redo för fredagsmys!

2010-04-23 @ 12:18:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Sv: Bra att jag kunde hjälpa till ; )



Pontus blir 3 månader den 5:e. Tror de är mycket snuva och trisstess som ligger bakom det också. Hoppas att de vänder nu när de snart är dags för förskolan. Har ju inskolning som börjar den 10:e.

2010-04-23 @ 13:06:13
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Härligt att tvätta, behöver jag med..

2010-04-23 @ 17:32:03
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0