Årets första grillning

Har knappt vart hemma idag så det har inte blivit så mycket uppdaterat här.

I förmiddags var jag och tränade. Gick riktigt bra! Spinningen kändes mycket bättre idag. Kan nog bero på att jag var på coren innan så jag var lite mer uppvärmd?

Efter det åkte jag och handlade pitabröd till hamburgarna som Daniel höll på med till lunch. Sedan skyndade vi oss iväg till mamma och Björn. Daniel och Björn var ute och grejade medans jag och mamma tog en prommenad med barnen i blåsten. Mamma handlade garn till en poncho (stavning?) som hon ska virka till Engla. På vägen hem stannade vi vid lekparken så Engla fick gunga och åka rutshkana. Jag fick också åka några gånger.
- Mammas tur, tyckte Engla!

Sedan blev det årets första grillning. Kött och någon slags potatisgratäng. Till efterätt blev det kladdkaka med grädde! :-)

Nu är vi hemma igen. Engla sover och Eddie springer runt i sin gåstol. Han är inte alls lika kvällstrött som han var förr. Nu ska han helst vara vaken hela tiden!

Daniel kollar på en film och jag sitter här med en kopp te. Känner mig inte helt hundra idag. Vet inte om det beror på sömnbrist, träningen eller någon förkyldning? (Hoppas inte på det sista)


Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Så gott med grillat. Kan säga att jag blev ju inte måttligt sugen så här mitt i kvällen : S

2010-04-17 @ 21:51:53
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Det var härligt med en grillning trots att vi höll på att blåsa bort haha! :)

2010-04-17 @ 23:39:16
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0