Engla haft otur på dagis!

Nu är Engla hemma från dagis igen och ligger och sover middag. När jag kom dit satt alla barnen på golvet som små änglar och åt på varsin stor glass strut. En av barnen fyllde år idag och hade med sig glass. Engla hade inte för bråttom med sin glass, så jag fick sitta och vänta på henne i en kvart!

I skogen hade Engla rivit sig på en pinne. Så nu har hon ett stort rivmärke på hela kinden. Det var tur att det inte var i ögat iallafall! Hon hade även klämt fingrarna i en dörr, så hon har haft otur idag.

När vi åkte hem somnade hon som hon brukar göra på måndagar när dom vart i skogen. Inte en ända reaktion när jag krånglade av henne kläderna och bar upp henne till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0