Tacos

Vilket väder det är idag då. Har regnat sen vi gick upp. Men bara man får vara inne så tycker jag faktiskt att det är ganska mysigt! I Trollhättan verkar det som att det har snöat?? Men här har det inte ens vart snöblandat iallafall.

Engla hade med sig glass till dagis idag eftersom att hon fyller år på söndag. Hon var väldigt nöjd över det och skulle bära in glasskartongen själv! Hon skulle inte alls med mig hem idag. Hon var väldigt upptagen med att leka med nån sköldpadda och läsa bok!

När jag lämnat Engla idag åkte jag hem till mamma och Björn och åt frukost. Efter det åkte jag hem och rensade lite i "rosa rummet". Så nu går det att gå in där iallfall. Har även röjt undan en massa saker som Engla inte får ha i vårat sovrum. Hon tycker ju att hon ska sova middag där.. Igår när jag skulle väcka henne så var det hushållspapper i småbitar i HELA sängen! Hade tydligen en rulle med hushållspapper där som jag inte ens visste om. Då var jag jätteglad..

I eftermiddag/kväll kommer Emma och Pierre hit och äter tacos. Blir nog mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0