"Flickan som lekte med elden"

Igår var vi ju på bio och åt på restaurang. Det var en lyckad kväll. God mat och filmen var bra. "Flickan som lekte med elden" såg vi. Den var bra, men slutet gillade jag inte riktigt. Nästa film kommer ju redan i november, men det är väl inte riktigt läge att gå på bio då.. :(

Idag när jag hämtade Engla på dagis hade hon precis ramlat ner från matstolen när dom ätit mat. Men det hade gått bra. Hon hade mest blivit rädd och så är hon lite svullen under ena ögat. Så vi får se om det blir en blåtira eller inte..

Jag var på Ica Maxi och handlade medans Engla var på dagis. Inte det bästa att åka dit en måndag morgon märkte jag. Folk som står och packar upp varor överallt så att man inte kommer fram någonstans och inte ordning på något.. Men handlat fick jag iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0