Fika hos Linda & Gurra

Idag var Daniel hemma tidigt från jobbet för en gångs skull! Så han har vart med och hämtat Engla på dagis idag. Vi stannade på Hemköp och handlade och Engla fick köra en liten vagn. Det älskar hon men när vi ska betala och ställa tillbaka vagnen är det inte lika roligt längre.. När vi kom hem sov både jag och Engla middag! :) Vet inte om jag blev så mycket piggare men..

På eftermiddagen har vi vart hemma hos Linda, Gurra och Alicia och fikat. Engla och Alicia har lekt och busat som vanligt. Stackars Alicia vill så gärna krama Engla hela tiden och Engla blir förbannad så fort hon försöker! Det låter som att hon slår Engla eller något, men när man kommer dit försöker hon bara kramas! :)

Nu har jag tänt alla ljusen i vardagsrummet och sitter och väntar på att Idol ska börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0